Kanada'daki McGill Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırma,
emzirme ile artan zeka arasında güçlü bağlantı buldu. Araştırmacılar,
emzirme konusunda bugüne kadar yapılan bu en büyük araştırmanın
sonuçlarına göre, emzirme çocukların zekasını artırıyor ve akademik
başarılarını geliştiriyor. Doktor Michael Kramer, araştırma
sonuçlarının, 6,5 yıldır incelenen 14 bin çocuktan elde edildiğini
belirtiyor. Kramer, çalışmalarının, emzirmenin çocukları daha zeki
yaptığına dair bugüne kadar en güçlü kanıtı sağladığına da dikkat
çekiyor.
YALNIZ ANNE SÜTÜ
Kramer ve meslektaşları, Belarus'taki 31 hastane ve klinikte
çocuklar üzerinde yaptıkları araştırmada denek annelerin yarısından
bebekleri yalnızca emzirmelerini istedi. Bu, araştırmacılara, çocuğun
bilişsel gelişiminde emzirmenin etkisini ölçme imkanı tanıdı. Bu
araştırmada annelerin zeka seviyeleri ya da bebekle olan bağları gibi
faktörler dikkate alınmadı. Daha sonra çocukların bilişsel
kabiliyetleri, çocukların doktorları ve öğretmenleri tarafından yapılan
zeka testleriyle ölçüldü. Sonuçta yalnızca emzirilen çocuklardaki
ölçümler önemli derecede yüksek çıktı.
Memurların yeni maaşı ne kadar? Memur ve emekliler 15 Temmuz da enflasyon farkı ve temmuz zammını alacak. Bu farklar hangi memura ne kadar yansıyacak. Unvanlarına göre onu öğrenmek i
Ergenekon Suikast Listesi Ergenekon kapsamında gözaltına alınan bir zanlının bilgisayarından çıkan suikast krokileri delil olarak soruşturma dosyasına girdi.